مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-16سياسي

مانور امداد و نجات جاده ای در «نهبندان» برگزار شد


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان نهبندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، محمود اکبری صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور جاده ای در این شهرستان، اظهار داشت: این مانور به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تمرین تخصصی نیروهای عملیاتی، بهره مندی درست از تجهیزات، ارزیابی عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف از اهداف برگزاری این تمرین ها است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: این مانور هر ساله به جهت حفظ آمادگی و همچنین تعامل و همکاری دستگاه های خدمات رسان همچون هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و اورژانس برگزار می شود.

  اکبری تعامل و هم افزایی بیشتر بین دستگاه های خدمات رسان را از دیگر اهداف اجرای این مانور برشمرد و گفت: برگزاری مانورها در ایجاد آمادگی و آموزش مردم برای مقابله با حوادث و همچنین حفظ خونسردی و کاهش خسارات اهمیت بسزایی دارد.

  وی با اشاره به اینکه اکثر حوادث جاده ای توسط پایگاه های بین شهری جمعیت هلال احمر پوشش داده می شوند، خاطرنشان کرد: رهاسازی مصدومان و کمک جهت انتقال افراد از مهم ترین وظایف نجاتگران و امدادگران بوده لذا با برگزاری مانورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور امداد و نجات جاده ای در «نهبندان» برگزار شد

مانور امداد و نجات جاده ای در «نهبندان» برگزار شد