مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-16اقتصادي

احداث 4 بوستان جدید در رفسنجان کلید خورد


معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات عمرانی احداث 4 بوستان جدید در نقاط مختلف شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدعلی پورباقری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوستان های شهید گمنام، کوی جهاندیده، شهرک اعتماد و محله اسماعیل آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی  توجه به عدالت محوری در احداث این بوستان ها را ذکر کرد و گفت: بوستان شهید گمنام به مساحت 5 هزار مترمربع در شهرک یادگار امام و بوستان کوی جهاندیده واقع در کوچه شماره 12 خیابان جهاندیده به متراژ یک هزار مترمربع احداث می شوند.

وی ادامه داد: به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی، احداث بوستان شهرک اعتماد نیز به مساحت 1500 متر مربع در بلوار شهید عابدینی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

 پورباقری تصریح کرد: عملیات احداث بوستان اسماعیل آباد نیز به متراژ بیش از 5 هزار مترمربع واقع در خیابان وصال از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است که در مردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان همچنین از پیشرفت 70 درصدی فضای سبز حاشیه ای گذر امام رضا(ع) به مساحت 7500 مترمربع خبر داد و گفت: فضای سبز حاشیه ای بلوار خلیج فارس نیز تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 بوستان جدید در رفسنجان کلید خورد

احداث 4 بوستان جدید در رفسنجان کلید خورد