مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-16سياسي

ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم استان اصفهان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در روستاهایی که احتمال می رفت آسیب های اجتماعی بالایی داشته باشند خدمات روان درمانی توسط تیم های سحر ارائه شد.

- علی محمدهاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر آمادگی جامعه و اعضای سازمان برای پاسخگویی به حوادث است که در این راستا، به مناسبت هفته هلال احمر برنامه هایی طراحی و اجرا شد.

  وی با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص ما در هفته گذشته خدمات رسانی به مناطق محروم بود که در مناطق دورافتاده اجرا شد، خاطرنشان کرد: همچنین در روستاهایی که احتمال می رفت  آسیب های اجتماعی بالایی داشته باشند خدمات روان درمانی توسط تیم های سحر ارائه شد.

محمدهاشمی با بیان اینکه اصفهان بیش ترین شهدای امدادگر در کل کشور را دارد، گفت: در دوران جنگ یکی از وظایف هلال احمر آموزش امدادگران و اعزام آن ها به جبهه های حق علیه باطل بود به همین منظور طی مراسمی اعضای هلال احمر در گلستان شهدا حضور پیداکردند و از خانواده شهدای امدادگر تجلیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان تصریح کرد: همچنین اعضای هلال احمر با شرکت در نماز جمعه نشان دادند که همه جوره پای کار هستند و حضور همه جانبه خود را نه تنها در برنامه ها بلکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم استان اصفهان

ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم استان اصفهان