مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-16ورزشي

دوچرخه هایی که مدال رنگی دوقلوهای خراسان جنوبی را می ربایند!


اگر در آرزوی فتح سکوهای المپیک 2022 سیزم ارتش های جهانی اسپانیا توسط سه گانه کاران خراسان جنوبی هستیم باید دوچرخه های درخوری زیرپای «سعید و مسعود علیزاده» قرارگیرد تا یارای رقابت همسانی با جدی ترین حریفان این مسابقات داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ورزش سه گانه یا ترای اتلون (triathlon) یک ورزش ترکیبی است که شرکت کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی با یکدیگر رقابت می کنند و مسافت هر یک از این مرحله ها بسته به نوع رقابت ها تغییراتی دارد.

ترای اتلون از سال 2000 در هر دو بخش مردان و زنان در برنامه مسابقات المپیک گنجانده شده است و بسیاری از قهرمانان جهانی و آسیایی به دنبال کسب سهمیه این ماراتن و تصاحب مدال های رنگی هستند.

رشته ترای اتلون در خراسان جنوبی از جایگاه نسبی و قابل قبولی برخوردار است و طی سال های اخیر ورزشکاران شایسته ای را پرورش داده که از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی و جهانی بشمار می آیند.

سعید و مسعود علیزاده یا همان دوقلوهای خراسان جنوبی در بسیاری از مسابقات قهرمانی کشور با کسب مدال های رنگارنگ بر سکوهای رفیع رقابت ها ایستاده و در قالب تیم ملی به رویدادهای ورزشی آسیایی و جهانی اعزام شده و خوش درخشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه هایی که مدال رنگی دوقلوهای خراسان جنوبی را می ربایند!

دوچرخه هایی که مدال رنگی دوقلوهای خراسان جنوبی را می ربایند!