مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-16بين الملل

ترامپ خطاب به ماسک: فقط یک احمق می تواند توییتر را با چنین مبلغی بخرد


هفته گذشته ایلان ماسک گفت که اگر نقشه اش برای خرید توییتر طبق برنامه پیش برود، ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در شبکه توییتر را لغو خواهد کرد.

- هفته گذشته ایلان ماسک گفت که اگر نقشه اش برای خرید توییتر طبق برنامه پیش برود، ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در شبکه توییتر را لغو خواهد کرد.

دونالد ترامپ از تصمیم اخیر ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر انتقاد و همچنین دعوت این میلیاردر را جهت بازگشت به توییتر رد کرد و گفت که احتمالا ماسک به طور غیرقانونی این شرکت را خریده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه ای عنوان داشت: فقط یک آدم احمق می تواند توییتر را به این مبلغ خریداری کند و ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا آدم احمقی نیست.

به علاوه، چگونه می تواند چنین معامله ای انجام شود وقتی که احتمالا او به طور غیرقانونی سهامش را خریداری کرده است؟ ایلان ماسک در حال حاضر با شکایتی مواجه شده است؛ شکایتی که وی را به دلیل خرید سهام بیشتر با قیمت های پایین تر در این شبکه اجتماعی متهم می کند.

همچنین، ادعا شده است که این میلیاردر سهام خود را تا قبل از اینکه آن را دو برابر کند و به بیش از 9 درصد برساند، اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خطاب به ماسک: فقط یک احمق می تواند توییتر را با چنین مبلغی بخرد

ترامپ خطاب به ماسک: فقط یک احمق می تواند توییتر را با چنین مبلغی بخرد