مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-16ورزشي

پیام تبریک رییس جمهور و رییس مجلس در پی موفقیت های کاروان ایران در المپیک ناشنوایان


روسای جمهور و مجلس در پیام هایی موفقیت های کاروان ایران در المپیک ناشنوایان را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آقای رییسی در پیام تبریک خود آورده است: این پیروزی و صعود چهار پله ای در جدول مدال ها، جلوه دیگری از اراده و توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کسب 40 مدال رنگارنگ و رتبه سوم کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان مایه شادی و افتخار ملت ایران به ویژه علاقه مندان به ورزش شد.

این پیروزی و صعود چهار پله ای در جدول مدال ها، جلوه دیگری از اراده و توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک می گویم و از یکایک ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران ورزش ناشنوایان صمیمانه قدردانی می کنم.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران   همچنین محمدباقر قالیباف ­رییس مجلس شورای اسلامی نیز موفقیت های کاروان ایران در المپیک ناشنوایان برزیل را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم جوانان غیور کشورمان در قالب کاروان ورزشی بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان، با اتکال به خداوند بار دیگر جلوه های درخشانی از عزت و توانمندی در عرصه رقابت های جهانی را به نمایش گذاشتند و دل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جمهور و رییس مجلس در پی موفقیت های کاروان ایران در المپیک ناشنوایان

پیام تبریک رییس جمهور و رییس مجلس در پی موفقیت های کاروان ایران در المپیک ناشنوایان