مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-16بين الملل

مطالبه مردم لبنان از حزب الله برای تصدی وزارتخانه های نیرو و حمل و نقل


روزنامه لبنانی البناء نوشت، ابتکارهای مهم دبیر کل حزب الله در حوزه انرژی و حمل و نقل برای بهبود اقتصاد لبنان، مطالبه مردمی برای تصدی وزارتخانه های این دو حوزه توسط حزب الله را جدی تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه البناء لبنان در یادداشتی به قلم ناصر قندیل تحلیلگر مشهور لبنانی با عنوان مطالبه مردمی از حزب الله برای تصدی دو کرسی وزارت کار و نیرو نوشت، این جنبش مقاومت در لبنان است که می تواند در دو حوزه انرژی و حمل و نقل اقتصاد لبنان را نجات دهد.

در این یادداشت آمده است: حزب الله لبنان می داند اگر می خواهد ماموریت اصلی کار سیاسی خود در حفاظت از مقاومت را تقویت کند باید در وظایف پارلمانی و دولتی مشارکت بیش تری دارشته باشد، فراتر از پیشنهادهایی که در پارلمان یا کابینه ارائه می دهد و مشارکت فعالی  که در رایزنی های حکومتی دارد.

البناء افزود: به دنبال انتخابات لبنان، معادله همکاری برای تشکیل دولت آتی مطرح می شود و حزب الله هم با هر تعداد رأی که کسب کرده باشد شروط خود را برای تشکیل کابینه اعمال خواهد کرد.

به عقیده نویسنده، پیگیری سخنرانی های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، به شما این امکان را می دهد که متوجه بشوید این جنبش به چه حوزه هایی از کار در دولت آتی بیش از سایر حوزه ها علاقه مند است و آن را مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم لبنان از حزب الله برای تصدی وزارتخانه های نیرو و حمل و نقل

مطالبه مردم لبنان از حزب الله برای تصدی وزارتخانه های نیرو و حمل و نقل