مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-15اقتصادي

5 هزار بازرسی از اصناف استان سمنان صورت گرفت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: با هدف مقابله با تخلفات اصناف، بیش از پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

- ، علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگاران به صورت مجازی همزمان با شامگاه یکشنبه با بیان اینکه در شرایط کنونی، دولت نظارت بر عرضه اقلام مورد نیاز مردم را تشدید کرده است، بیان کرد: با هدف مقابله با تخلفات اصناف بیش از پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 520 پرونده تخلف اصناف استان سمنان توسط بازرسان نظارت بر بازار تنظیم شده است، تاکید کرد: در این بازرسی ها از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی ذیربط مانند بسیج، تعزیرات، جهاد کشاورزی، اصناف، شرکت شهرک های صنعتی استفاده شده است.

رییس صمت استان سمنان اصناف، کسبه و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان بهترین همراهان در طرح هدفمندی یارانه ها هستند، گفت: اکنون وضعیت ثبات و پایداری در استان حاکم است و در تأمین و توزیع کالاهای اساسی هیچ گونه کمبودی نداریم.

تشنه دل درباره طرح هدفمندی و با بیان اینکه تأمین تولید و نظارت کالاهای اساسی مانند یک زنجیره به هم ارتباط دارند و دارای یک ساختار خاصی هستند و در یک نظام اقتصادی قرار دارند، ابراز داشت: دولت در این نظام اقتصادی دست به یک اصلاح ساختاری زده و همه دستگاه ها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار بازرسی از اصناف استان سمنان صورت گرفت

5 هزار بازرسی از اصناف استان سمنان صورت گرفت