مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:372022-05-15اقتصادي

ساماندهی تغییر مبلمان شهری در محدوده بازار گناوه ضروری است


ساماندهی اصولی و تغییر مبلمان شهری در محدوده بازار گناوه یکی از مهمترین ضروریات در این شهر است که همه باید در این زمینه همکاری کنند.

- ، محمد تقی صفری عصر یکشنبه در نشست ساماندهی بازار گناوه اظهار داشت: ساماندهی اصولی و با برنامه و تغییر مبلمان شهری در محدوده بازار گناوه یکی از مهمترین ضروریات در این شهر است که همه دستگاه های متولی، بازاریان و کسبه باید در این زمینه همکاری کنند.

فرماندار گناوه افزود: پیگیری و ساماندهی بازار میوه فروشان و تره بار گناوه که در حال حاضر وضعیت مناسبی از نظر بهداشت و نظافت و جانمایی ندارد با برنامه مشخص در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی گفت: فروشندگان دوره گرد و سیار باید در محل خاصی ساماندهی شوند و به صورت پراکنده در تمام نقاط بازار و شهر پراکنده نباشند.

صفری ادامه داد: همه باید دست در دست هم دهند و در ساماندهی بازار گناوه همکاری کنند و اگر شهرداری طرحی در ساماندهی ارائه داد سایر دستگاه ها خدمات رسان نیز همکاری لازم را داشته باشند تا طرح ساماندهی به خوبی اجرا شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: کمیسیون ساماندهی بازار به طور منظم و با زمانبندی مشخص تشکیل و اقدامات انجام شده در هر جلسه گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی تغییر مبلمان شهری در محدوده بازار گناوه ضروری است

ساماندهی تغییر مبلمان شهری در محدوده بازار گناوه ضروری است