مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-15اقتصادي

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، سیدمحمود حسینی پور در بازدید از شرکت تولید مرغ ساوانا گلوگاه اظهار کرد: در سلسله بازدیدهایی که از مراکز تولید موادغذایی در استان مازندران انجام شده است؛ امروز در شرکت ساوانا گلوگاه به عنوان تولیدکننده مرغ هستیم و ضمن خسته نباشید به مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی، به مردم بزرگوار، ارزشمند و ولایتمدار مازندران اعلام می کنم که این مجموعه تولیدی در استان در تولید مرغ با کیفیت فعال است و مردم نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی گفت: در تولید این گونه محصولات پروتیینی مشکلی نداریم و بیش از ظرفیت تولید داریم و به برخی از استان های کشور و از جمله تهران صادر می کنیم و مردم نگران تولید در این بخش نباشند.

استاندار مازندران افزود: روزانه 700 تن مرغ در استان تولید می شود و این در حالی است که نیاز استان 400 تن مرغ است و مازاد تولیدات ما به استان های مختلف کشور ارسال می شود.

وی گفت: در بازدید از این مجموعه احساس غرور کردم که به مجموعه اراده مازندران و فرزندان این استان بزرگ افتخار کردم که فرزندان ما در همه عرصه ها موفق بودند.

حسینی پور افزود: کارهای خوبی در این بخش انجام شده است و مردم اصلا نگران نباشند؛ مسؤولان شبانه روز تلاش دارند تا خدمات بی منت به مردم ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور

تولید روزانه 700 تن مرغ در مازندران / ارسال مازاد تولید به سراسر کشور