مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-15حوادث

پیدا شدن 2 کوهنورد مفقود در ارتفاعات جنوبی گلستان


در این حادثه که 2 حادثه دیده داشت که نوع آن گمشدگی کوهستان ثبت شده و در کنار 6 امدادگر کوهستان گلستانی و سمنانی، یک خودرو امداد و نحات بکارگیری شد.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 2 کوهنورد مفقود در ارتفاعات جنوبی این استان واقع در منطقه برفی گاوشان، با تلاش تیم های تخصصی پیدا شدند.

قاسم غریب آبادی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از دریافت گزارش مفقودی این 2 کوهنورد، تیم 6 نفره کوهستان هلال احمر مرکز استان به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: البته گزارش مفقودی این 2 کوهنورد از مرکز EOC (ندای امداد) استان سمنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان انتقال داده شده بود.

غریب آبادی افزود: در شب اول عملیات جست وجو، به علت تاریکی هوا، بارش برف و کولاک در منطقه، عملیات به حالت تعلیق در آمد و با روشن شدن و مساعد شدن شرایط جوی، عملیات جست وجو مجدد آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: در این حادثه که 2 حادثه دیده داشت که نوع آن گمشدگی کوهستان ثبت شده و در کنار 6 امدادگر کوهستان گلستانی و سمنانی، یک خودرو امداد و نحات بکارگیری شد.

غریب آبادی یادآور شد: در حالیکه عملیات جست وجو برای مفقودین در ارتفاعات پوشیده از برف در حوالی شب گذشته ادامه داشت، 2 کوهنورد مفقودی در تماس تلفنی با مسوول عملیات شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن 2 کوهنورد مفقود در ارتفاعات جنوبی گلستان

پیدا شدن 2 کوهنورد مفقود در ارتفاعات جنوبی گلستان