مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-15اقتصادي

این شرکت مجبور به عرضه کالاهای خود به بازار شد


شرکت تک ماکارون رقمی معادل 380 میلیارد تومان محکوم شده است و مجبور به عرضه کالاهای در اختیار خود به بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد اصانلو به آخرین گزارش ها از میزان تخلفات انجام شده توسط کارخانه ها بعد از اعلام قیمت های جدید اظهار داشت: در پنج روز اخیر حدود پنج هزار گزارش تخلف از کل کشور به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر تخلفات انجام شده مربوط به احتکار بوده است یا گران فروشی، بیان کرد: گزارش های ارائه شده در چند وقت گذشته مربوط به احتکار و گران فروشی بود اما بیشتر گزارشات اخیر در زمینه احتکار ارائه شده است.

اصانلو خاطرنشان کرد: شنبه هم بازدیدی را از انباری واقع در شهرری داشتیم که تخلفات آن کشف شد و بر اساس گزارش منتشر شده معادل سه هزار تن برنج، 100 تن روغن و 2 هزار تن شکر احتکار شده بود.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سه روز اخیر بیشترین احتکار مربوط به روغن بود که بعد از شناسایی این تخلف، تشکیل پرونده انجام و درنهایت کالای کشف شده به بازار عرضه شد.

مقصر اصلی کمبود روغن در بازاروی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کمبود روغن ناشی از احتکار کارخانجات برای فروش با قیمت جدید بوده است یا خیر، افزود: نمی توان این موضوع را به طور کامل منکر شد اما بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شرکت مجبور به عرضه کالاهای خود به بازار شد

این شرکت مجبور به عرضه کالاهای خود به بازار شد