مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-15اقتصادي

رییسی: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند


رییس جمهور با اطمینان بخشی نسبت به ذخایر کالاهای اساسی در کشور این نکته را نیز متذکر شد همه کسانی که در دهک های اول تا نهم قرار داشته و مستحق دریافت یارانه هستند حتما یارانه می گیرند و جای نگرانی نیست.

- رییس جمهور با اطمینان بخشی نسبت به ذخایر کالاهای اساسی در کشور این نکته را نیز متذکر شد همه کسانی که در دهک های اول تا نهم قرار داشته و مستحق دریافت یارانه هستند حتما یارانه می گیرند و جای نگرانی نیست.

رییس جمهور با بیان توصیه هایی به مسئولان اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها گفت: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند اما هنوز برای برخی ابهام وجود دارد که باید با استدلال برای آنها اقناع سازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید ابراهیم رییسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت از مقام معظم رهبری برای حمایت و تاکید ایشان بر همراهی همگانی برای اجرای موفق برنامه های اقتصادی دولت قدردانی کرد و گفت: همراهی و کمک مردم به دولت برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها حقیقتاً جای تقدیر دارد و علی رغم تلاش شبانه روزی رسانه های معاند مردم آگاه و هوشیار ایران آنها را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

وی افزود: در جریان حمله سایبری به پمپ بنزین ها که اخلال موقتی در سامانه ها به وجود آمد و با تلاش به موقع مسئولان ذیربط کنترل شد می خواستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند

رییسی: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند