مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-15حوادث

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی


متهم که خواهرشوهر شاکی بود در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد؛ اما در ادامه با مواجه با مدارک و ادله جرم به انتشار تصاویر خصوصی عروسشان در فضای مجازی اعتراف کرد.

- رییس پلیس فتا استان یزد گفت: خواهر شوهری به قصد انتقام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی عروس خانواده شان در فضای مجازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ مرتضی ابوطالبی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با بررسی های به عمل آمده، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در یزد دستگیر کردند.

رییس پلیس فتای استان یزد گفت: متهم که خواهرشوهر شاکی بود در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد؛ اما در ادامه با مواجه با مدارک و ادله جرم به انتشار تصاویر خصوصی عروسشان در فضای مجازی اعتراف کرد.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: متهم قصد خود از این عمل را انتقام گیری از عروس خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی و تخریب شخصیت اجتماعی زن برادر خود بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برابر ماده 17 قانون جرائم رایانه ای هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی صوت یا تصویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی