مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-15حوادث

کشف مزرعه میلیاردی رمز ارز در بوشهر/ دستگیری 2 نفر


مأموران این پلیس با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند 631 عدد قطعات و تجهیزات تولید رمز ارز (ماینر) شامل هارد، - فرمانده انتظامی استان بوشهر: مأموران این پلیس با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند 631 عدد قطعات و تجهیزات تولید رمز ارز (ماینر) شامل هارد، کارت گرافیک، هاپ سوییچ، کیس، دستگاه مرکزی سرور و سایر اقلام مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی مزرعه ماینر و کشف 631 عدد قطعات و تجهیزات دستگاه تولید رمز ارز به ارزش 13 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار حیدر سوسنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد اطلاعاتی، از فعالیت مزرعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک تالار مطلع و برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران این پلیس با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند 631 عدد قطعات و تجهیزات تولید رمز ارز (ماینر) شامل هارد، کارت گرافیک، هاپ سوییچ، کیس، دستگاه مرکزی سرور و سایر اقلام مربوطه را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه ها را 13 میلیارد تومان برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه میلیاردی رمز ارز در بوشهر/ دستگیری 2 نفر

کشف مزرعه میلیاردی رمز ارز در بوشهر/ دستگیری 2 نفر