مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-15سياسي

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12 در شهرستان همدان


فرماندار همدان با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس 12 با شعار ما مقاوم هستیم در شهرستان همدان در روزهای 29 و 30 اردیبهشت توسط بسیج ناحیه مقاومت همدان برگزار می شود.

- ، محمدعلی محمدی یکشنبه در نشست مشترک هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس 12، سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان که در محل سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد، با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: مسئولان دولت مردمی دغدغه آحاد اقشار جامعه را به عنوان ولی نعمتان خود دارند و مردم نیز همواره قدرشناس خادمین خود هستند.

وی، از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12 به مدت دو روز در همدان خبر داد و افزود: این رزمایش در روزهای 29 و 30 اردیبهشت توسط بسیج ناحیه مقاومت همدان با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان با شعار ما مقاوم هستیم اجرا خواهد شد.

فرماندار همدان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها همه توان خود را به منظور ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و تنش در سطح کشور به کار گرفته اند، تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه ها ره به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سو استفاده همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12 در شهرستان همدان

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12 در شهرستان همدان