مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-15اقتصادي

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3


در روزهایی که مسائل اقتصادی به تیتر یک اخبار تبدیل شده است، جایی در دور دست ترین نقطه خوزستان مردی در سکوت با حرکتی ماندگار و ایثارگرانه به قهرمانی برای مسافران مسیر دریایی سد کارون 3 تبدیل شد.

-   برزعلی کیانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه می گوید: در ساحل رودخانه و کنار اسکله روستای شیوند به مانند چند نفر دیگر از رانندگان نیسان منطقه در انتظار رسیدن بارج و پیاده شدن گردشگران بودم.

وی افزود: در نزدیکی اسکله شاهد افتادن یک خانم از روی بارج به درون دریاچه بودم، لحظه ای که باگذشت زمان و نزدیکتر شدن آن خانم به پروانه های موتور بارج و افزایش احتمال خطر مرگش حساس تر می شد.

برزعلی با سادگی، بی آلایشی و صداقتی که در کلامش موج می زند، جان 3 فرزندش را قسم می خورد که بدون هیچ چشمداشتی و آن لحظه فقط برای رضای خداوند و انسان دوستی دل به دریا زده است.

وی ادامه می دهد: آن خانم گردشگر پس از افتادن کیفش به درون دریاچه که به قول خودش تمام دارایی زندگیش در آن بوده است و با اندک آشنایی که با شنا دارد به دریاچه شیرجه می زند ولی از اینکه شرایط فشار آب دریاچه، عمق آن، کوهستان و درختان به اسارت درآمده در زیر آن و از همه مهمتر پروانه ها و موتورخانه بارج در حال حرکت با استخر و آب های کم عمق و آرام تفاوت دارد غافل ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3