مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-15سياسي

انتقاد شدید رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر از اقدامات قطار شهری تبریز


رییس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تازمانیکه سازمان حمل و نقل ریلی تشکیل نیافته انحلال شرکت بهره برداری موضوعیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد امروز روز یکشنبه 25 اردیبهشت در هفتادویکمین جلسه علنی اظهار کرد: حرف ما در خصوص شرکت بهره برداری این بود که انحلال به شرطی که سازمان قطار شهری تشکیل یابد، صورت گیرد، خودسرانه رفتند و شرکت بهره برداری را انحلال کردند و با مترو ادغام کردند.

وی ابراز کرد: به شهردار تذکر دادم، مشخص است تمام مطالبی که اینجا صحبت کرده ایم را آقای یوسفی به شهردار انتقال نداده اند.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از این می ترسیدم که آنها اعمال نفوذ کنند و حکم صادر شود، آقای شهردار این حکم صادر شد، تبریک عرض می کنم.

دهقان نژاد در ادامه سخنان خود ابراز کرد: تا زمانیکه سازمان حمل و نقل ریلی تشکیل نیافته انحلال شرکت بهره برداری موضوعیت ندارد.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکسال است تشکیل جلسه می دهند تا عامل حادثه را پیدا کنند.

گفتنی است به دنبال تذکر رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص مصوبه تشکیل سازمان حمل و نقل ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر از اقدامات قطار شهری تبریز

انتقاد شدید رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر از اقدامات قطار شهری تبریز