مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-15بين الملل

توان ضربه زدن به صهیونیستها در تمامی اراضی فلسطین را داریم


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت ما به رغم تمام شرایط پیچیده ای که در آن به سر می برد، می تواند با جنایت های رژیم صهیونیستی مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت اعلام کرد: ما می توانیم رژیم صهیونیستی را تهدید کنیم و تلفاتی را در تمام سرزمین فلسطین به این رژیم وارد کنیم.

وی در جریان سخنرانی خود در کنفراس اتحادیه اقلیت ها و نهادهای فلسطینی در خارج که در دمشق پایتخت سوریه در حال برگزاری است، افزود: پس از گذشت 74 سال از اشغالگری اسراییل ما نیرومندتر شده ایم و باور ما به حق راسختر از گذشته است، ما به این یقین رسیده ایم که پروژه رژیم صهیونیستی باید متلاشی شود و برای همیشه منطقه ما را ترک کند.

وی ادامه داد: پروژه صهیونیستی مبتنی بر قتل و کشتار است، این پروژه راهزنان جهان است و ملت ما هرگز تسلیم این قاتلان و راهزنان نخواهند شد.

این مقام فلسطینی اعلام کرد: ملت ما به فضل توانایی هایی که به دست آورده توانسته است موانع را پیشت سر بگذارد و مسیر مقاومت که از زمان اشغال فلسطین شروع شده است تا به امروز ادامه دارد و اکنون ما به نقطه ای رسیده ایم که می توانیم رژیم صهیونیستی را تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان ضربه زدن به صهیونیستها در تمامی اراضی فلسطین را داریم

توان ضربه زدن به صهیونیستها در تمامی اراضی فلسطین را داریم