مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-15بين الملل

گزارش میدانی روسیه؛ 15 پهپاد ارتش اوکراین سرنگون شد


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که 123 مرکز تجمع نیروهای انسانی و تجهیزات نظامی اوکراین منهدم شده و 15 پهپاد اوکراین نیز ساقط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) در گزارش میدانی از وضعیت جنگ اوکراین اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه دو پرتابگر سامانه دفاع هوایی اس-300 اوکراین و یک رادار را در منطقه شپیلفکا در منطقه سومی تخریب کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، کوناشنکوف همچنین در ادامه افزود که نیروهای موشکی و توپخانه ای نیروی زمینی روسیه حدود 140 موضع نیروهای مسلح اوکراین را مورد اصابت قرار دادند.

آنطور که سخنگوی وزرات دفاع روسیه اعلام کرده است، نیروهای موشکی و توپخانه ای روسیه، شش پست فرماندهی، 123 منطقه تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی، 13 باتری توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در منهدم کردند.

کوناشنکوف تصریح کرد: در نتیجه این حملات، 150 نفر از نیروهای مسلح اوکراین کشته و 26 واحد تجهیزات نظامی از کار افتاده است .

بر اساس گفته کوناشنکوف، در جریان عملیات شبانه نیروهای مسلح روسیه موشک های هوا پایه با دقت بالای نیروهای هوا-فضای روسیه دو مرکز فرماندهی و چهار انبار موشک و تسلیحات توپخانه ای و مهمات نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی روسیه؛ 15 پهپاد ارتش اوکراین سرنگون شد

گزارش میدانی روسیه؛ 15 پهپاد ارتش اوکراین سرنگون شد