مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-15سياسي

تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراسم یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در یازدهمین دوره اهدای تندیس فداکاری از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراسم یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشجویان و گروه های دانشجویی در موارد مختلفی مانند امور خیریه، اهدای عضو، محرومیت زدایی، فعالیت های داوطلبانه در محیط زیست، فعالیت های داوطلبانه در امور پزشکی و بهداشتی، اردو های جهادی و سایر موارد شرکت کردند و در طول یازده دوره نیز سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی را در این مسیر همراهی کردند.

وی افزود: در چهار دوره گذشته 464 مصداق فداکاری اعم از دانشجو و گروه دانشجویی شناسایی شده و از این دانشجویان تجلیل کردیم.

رحیمیان اضافه کرد: استقبال دانشجویان در فراخوان اخیر حدود 300 درصد رشد داشته و در دوره یازدهم 500 پرونده داوطلبانه و فداکاری به سازمان دانشجویان ایران ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری

تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری