مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-15فرهنگي

بهرام جلالی پور: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فضای تربیت نسل فهیم آینده است


عضو هیئت انتخاب بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برگزاری این جشنواره، بسیار حائز اهمیت است زیرا این گروه، شهروندان آینده هستند و تئاتر مناسب می تواند از آن ها شهروندانی فهیم تر و مسئول تر بسازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بهرام جلالی پور، عضو هیئت انتخاب بخش نمایشنامه نویسی، بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، درباره معیارهای مورد توجه و تأکید در این دوره، گفت: در این دوره از جشنواره به صورت طبیعی دو طبقه بندی مشخص، یعنی توجه به نمایشنامه نویسی و معیارهای نگارش برای گروه مخاطبان خاص که در این رویداد گروه کودکان و نوجوانان هستند، مورد توجه قرار گرفت.

او تعداد آثار ارسالی به این بخش از جشنواره را بالا خواند و اظهار کرد: بیش از 100 نمایشنامه به این بخش از جشنواره ارسال شده بود که نشان دهنده شور، شوق و انگیزه زیاد نمایشنامه نویسان، به خصوص هنرمندان فعال در استان ها و شهرستان های مختلف است.

عضو هیئت انتخاب بخش نمایشنامه نویسی، بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: متأسفانه به نظر می رسد که علی رغم شور، شوق و انگیزه کاری بالای هنرمندان در این بخش، کاری مؤثر و جدی در این حوزه صورت نگرفته است؛ به نحوی که در اغلب آثار رسیده، شاهد اشکالات بسیاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام جلالی پور: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فضای تربیت نسل فهیم آینده است

بهرام جلالی پور: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فضای تربیت نسل فهیم آینده است