مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-15سياسي

نشست مطالعاتی بررسی آثار شهید مطهری در کاشمر برگزار شد


در مراسمی به همت اداره کتابخانه های عمومی کاشمر، نشست مطالعاتی بررسی آثار استاد شهید مرتضی مطهری به همراه معرفی و خوانش کتاب آزادی معنوی در کتابخانه عمومی شهید مدرس(ره) کاشمر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمد فیض عارفی رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر در مراسم بررسی آثار استاد شهید مرتضی مطهری با بیان این که بزرگداشت مفاخر و مشاهیر در دستور کار مجموعه کتابخانه های عمومی کاشمر است گفت: شهید مطهری یکی از استوانه های فکری انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی قبل از آن که یک انقلاب سیاسی و حتی اجتماعی باشد یک انقلاب فکری و فرهنگی بود و یکی از مهمترین اشخاصی که در تحقق این انقلاب فکری و فرهنگی نقش داشت استاد شهید مرتضی مطهری است.

فیض عارفی خاطرنشان کرد: شهید مطهری با آثار خود توانست زمینه فکری لازم برای تحقق انقلاب اسلامی را در سال 57 فراهم کند و امروزه نیز آثار و کتاب های ایشان همچنان مورد استفاده در زمینه پاسخگویی به شبهات و نشر معارف اصیل اسلامی است.

غلامرضا طالعی دادستان کاشمر نیز در این نشست در سخنانی به بررسی آثار شهید مطهری و دسته بندی کتاب های وی پرداخت و گفت: کتاب های شهید مطهری اساس و بنیان بسیار قوی بر مبنای معارف ناب اسلامی دارد و لذا همچنان مورد استفاده محققان ، دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مطالعاتی بررسی آثار شهید مطهری در کاشمر برگزار شد

نشست مطالعاتی بررسی آثار شهید مطهری در کاشمر برگزار شد