مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-15حوادث

کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 750 میلیون ریال در «بیرجند»


فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش 750 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در یکی از انبارهای سطح شهرستان دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل انواع ارزاق عمومی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را بالغ بر 750 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فولادی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

انتهای پیام/3635/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 750 میلیون ریال در «بیرجند»

کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 750 میلیون ریال در «بیرجند»