مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-15اجتماعي

چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک های مادر و کودک را ندارند؟


پارک های مادر و کودک کوچک هستند و پارک های محله ای محسوب می شوند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

- پارک های مادر و کودک کوچک هستند و پارک های محله ای محسوب می شوند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: پارک های مادر و کودک کوچک و محله ای هستند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بانوان حق ورود با دوچرخه به پارک های مادر و کودک را ندارند، اظهار داشت: برخی از پارک های بانوان ما پیست دوچرخه سواری دارد، اما پارک های مادر و کودک کوچک هستند و پارک های محله ای محسوب می شوند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

او با اشاره به اینکه بوستان های ویژه بانوان پیست دوچرخه دارد، اضافه کرد: اما اگر محله ای داشته باشیم که بتوانیم دورتادور بخشی را به گونه ای ایجاد کنیم که امکان دوچرخه سواری وجود داشته باشد، این کار را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک های مادر و کودک را ندارند؟

چرا زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک های مادر و کودک را ندارند؟