مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-15اقتصادي

دادستان کرمانشاه: فعالیت تورهای غیرمجاز متوقف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه با اشاره به رونق مجدد فعالیت های گردشگری در استان، اظهارکرد: پس یک دوره رکود ناشی از شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری دوباره جان گرفته و اماکن گردشگرپذیر استان بازهم روزهای شلوغی را در روزهای تعطیل پشت سر می گذرانند.

وی گفت: در این میان به رغم فعال بودن تعداد قابل توجهی دفاتر گردشگری در سطح استان، افرادی هستند که به طور غیرمجاز و غیرقانونی با عناوین جذابی در فضای مجازی اقدام به فراخوان برای برگزاری تور به مقاصد مختلف گردشگرپذیر می کنند.

دادستان کرمانشاه به تبعات منفی سفر با چنین تورهایی برای گردشگران اشاره کرد و افزود: نداشتن بیمه، عدم رعایت شئونات اسلامی، اسکان در مراکز اقامتی نامناسب و.

از جمله مشکلاتی است که سفر با چنین تورهایی برای گردشگران به همراه دارد و بسیاری از آن ها هم نسبت به اینکه ارائه خدمات این تورها مطابق با تبلیغاتی که داشته اند، معترض بوده اند.

کرمی بر لزوم برخورد جدی با چنین تورهایی تاکید کرد و افزود: در این راستا پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی برای گردشگران از جمله خطرات جانی، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به شناسایی تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، اقدام کند و ضمن اخذ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمانشاه: فعالیت تورهای غیرمجاز متوقف شود

دادستان کرمانشاه: فعالیت تورهای غیرمجاز متوقف شود