مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-15اقتصادي

شناسایی 9 انبار احتکار در خراسان جنوبی


در شهرستان ها نیز از تیم های استان اعزام شدند و این امر سبب شناسایی بالغ بر 9 انبار احتکاری شد.

- عباس جرجانی، رییس سازمان صمت خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح مردمی سازی و توزیع عالانه یارانه ها سبب رشد اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به دستورات، سازمان صنعت و معدن وارد نظارت بر بازار و انبارها شد، تصریح کرد: فعالیت ما سه تا چهار روز قبل از اجرای طرح آغاز شده تا مشکلی برای مردم در حوزه تأمین و توزیع کالا پیش نیاید.

رییس سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه حداقل روزی 43 تا 44 تیم نظارتی، نظارت داشتند، یادآور شد: در شهرستان ها نیز از تیم های استان اعزام شدند و این امر سبب شناسایی بالغ بر 9 انبار احتکاری شد.

جرجانی با بیان اینکه احتکار ها خاص بودند و مواردی از روغن، نهادهای دامی و روغن موتور کشف و ضبط شد، ادامه داد: این موارد مراحل قانونی خود را طی می کند.

وی افزود: در بحث توزیع عادلانه یارانه ها برای برای تأمین کالاهای اساسی جهاد کشاورزی وظایف خود را انجام می داد و سازمان ما نظارت را کمک کرد تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

رییس سازمان صمت خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه سران قوا برای افزایش جرایم تعزیراتی، اضافه کرد: اصناف اطلاعات افزایش جرایم تعزیرات را مطالعه کنند تا درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 9 انبار احتکار در خراسان جنوبی

شناسایی 9 انبار احتکار در خراسان جنوبی