مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-15پزشكي

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در درمانگاه های فوق تخصصی فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ حسین صمصامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس با 45 کانون جامعه پزشکی و با کمک جهادگران بسیجی  عرصه سلامت، بهداشت و درمان، خدمات پزشکی رایگان به جامعه هدف ارائه می کند.

وی اظهار کرد: گروهای جهادی از ابتدای این هفته، طی فراخوان  و اعلام به مدیر محله، با مرکزیت مسجدمحوری به محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی اقدام به پایش و سپس معرفی به پزشک خانواده و مراکز درمانی می کنند.

رییس جامعه پزشکی استان فارس بیان داشت:   بیماران نیازمند در بیمارستان نمازی و دیگر بیمارستان هایی که در طرح  کمک به سلامت و درمان شرکت دارند، در موارد درمانی شامل جراحی، سونوگرافی، تشخیصی، دندانپزشکی خدمات دریافت می کنند.

صمصامی اضافه کرد: استقرار ماشین های دندانپزشکی در سرچهان و کشن ، 12 یونیت روزانه با کمک  خیران از جمله فعالیت های گروه های جهادی است.

وی اظهار داشت: تمام طرح های بهداشتی و درمانی در قالب طرح شهید رهنمون با  هدف شناسایی، مشاوره و درمان اجرا می گردد.

رییس سازمان بسیج جامعه پرشکی استان فارس ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی با مسئولیت استاندار و فرمانده سپاه فجر به عنوان جانشین قرارگاه، خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف در مناطق محروم  و کم برخوردار انجام شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در درمانگاه های فوق تخصصی فارس

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در درمانگاه های فوق تخصصی فارس