مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-15سياسي

شرایط تربیت حافظ و قاری قرآن در استان سمنان تسهیل شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار برنامه ریزی و تسهیل شرایط تربیت حافظ و قاری قرآن در استان شد و گفت: رسالت دستگاه های فرهنگی در این زمینه سنگین و مهم است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در آغاز طرح های قرآنی استان سمنان به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی مسجد المهدی (عج) سمنان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و به عناوین مختلف تربیت حفاظ قرآنی را مد نظر قرار داده و تاکید کرده اند، تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی در جامه عمل پوشاندن به این مطالبه نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه باید بکوشیم تا مطالبه ده میلیون حافظ قرآنی در کشور عملی و سهم استان سمنان از این میزان احصا شود، افزود: فعالیت های فرهنگی حوزه قرآن کریم می بایست بر منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی منطبق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شرایط تربیت حافظ و قاری قرآن در استان سمنان تسهیل شود، گفت: رسالت دستگاه های فرهنگی در این زمینه سنگین و مهم است همچنین باید تاکید کرد که در این زمینه فعالیت های قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بسیار محوری محسوب می شود.

اجرای طرح های قرآنی و ترویج فرهنگ دینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به شیوه اجرای طرح های قرآنی استان گفت: ترویج فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تربیت حافظ و قاری قرآن در استان سمنان تسهیل شود

شرایط تربیت حافظ و قاری قرآن در استان سمنان تسهیل شود