مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-15پزشكي

1000 روز طلایی زندگی!/80 درصد رشد مغز کودکان تا 2 سالگی است


فوق تخصص اطفال با تأکید براینکه 1000 روز اول زندگی را دوران طلایی زندگی نامگذاری کردند، اظهار کرد: شیوه درست زندگی می تواند حتی بیماری های ژنتیکی را خاموش کرده و یا به تأخیر بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، منصور بهرامی،متخصص کودکان با حضور در برنامه طبیب با تأکید براینکه 1000 روز اول زندگی را دوران طلایی زندگی نامگذاری کردند، اظهار کرد: شیوه درست زندگی می تواند حتی بیماری های ژنتیکی را خاموش کرده و یا به تأخیر بیندازد.

وی با اشاره به اینکه طوری زندگی کنید که پیری کم عارضه ای داشته باشید، یادآور شد: هدف از زندگی این است که طوری زندگی کنید که پیری سلامتی داشته باشید، می توان زندگی را با سلامت طی کرد و چه خوب است که این برای همه وجود داشته باشد.

در طب اطفال نیز پیشگیری ارجح است، چون پزشکی امروز دنیا روی سلامت محوری است.

این فوق متخصص اطفال عنوان کرد: در گروه سنی اطفال نیز در درجه اول باید بارداری های مادران با سلامت جسم و روان سالم اتفاق بیفتد و تعداد بارداری ها متناسب با سلامتی بانوان باشد.

در دوران بارداری، مادر باید تحت نظر باشد تا بچه سالم به دنیا بیاید، چون مشکلات در دوران جنینی برای تمام عمر فرد را درگیر می کند بهرامی ابراز کرد: مهم تر اینکه 1000 روز اول زندگی را جدی بگیرید، این ایام را 1000 روز طلایی زندگی نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 روز طلایی زندگی!/80 درصد رشد مغز کودکان تا 2 سالگی است

1000 روز طلایی زندگی!/80 درصد رشد مغز کودکان تا 2 سالگی است