مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-15اقتصادي

ماجرای نجاست پیدا شده در آب مردم دشتستان چیست؟


خبرگزاری فارس، از شهرستان دشتستان – داوود بحرینی: تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف آب به دلیل رشد جمعیت و از سویی مصارف مدیریت نشده در بخش کشاورزی در نقاط مختلف جهان موجب حساسیت بیشتر پیرامون منابع آب شده است و شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر نیز هر ساله در فصل تابستان مردمانش فریاد بی آبی و بی کیفیتی آب را سر می دهند.

در هفته های گذشته ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وقتی جواب آزمایشات آب را دریافت می کنم و متوجه می شوم آب آلوده به مدفوع و کلیفرم است، باید سکوت کنم و بارها نامه را به اداره اطلاعات و فرمانداری انعکاس داده ام.

    خویش دوست با اشاره به اینکه در منبع آب یکی از روستاها کرم زالو دیده ایم، ادامه داد: برخی اقدامات جهادی باید انجام گیرد؛ اگر پول نیست دستمان را به سمت خیرین دراز می کنیم همانطور که خیرین در مسئله بیمارستان ورود کردند؛ اگر مردم و خیرین کنارمان نبودند بیمارستانی در کار نبود .

   اظهارات رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در فضای مجازی و محافل عمومی با واکنش شدید افکار عمومی رو به رو شد که بلافاصله شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر این اظهارات را غیرکارشناسی و بی اساس خواند!  خبرنگار فارس برای بررسی بیشتر این ماجرا به سراغ رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نجاست پیدا شده در آب مردم دشتستان چیست؟

ماجرای نجاست پیدا شده در آب مردم دشتستان چیست؟