مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-15بين الملل

شهادت یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی در اردوگاه جنین


«داوود الزبیدی» از فرماندهان شاخه نظامی جنبش فتح در اردوگاه جنین که دو روز پیش به دست نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه، 15 می)، از به شهادت رسیدن داوود الزبیدی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح و برادر اسیر زکریا الزبیدی از قهرمانان عملیات فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع خبر دادند.

بر اساس این گزارش، وی که از ساکنان اردوگاه جنین بود، در بیمارستان رمبام در شهر اشغالی حیفا، جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داد.

در جریان حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست در صبح روز جمعه پیش به اردوگاه جنین، داوود الزبیدی از ناحیه شکم هدف تیراندازی قرار گرفته بود که به دلیل وضعیت وخیمی که داشت به این بیمارستان در اراضی اشغالی 1948 انتقال یافت و ارتش اشغالگر نیز با وجود وضعیت جسمی وخیم او، اعلام کرد که وی را دستگیر کرده است.

      بر اساس این گزارش، شب گذشته شماری از شهرک نشینان صهیونیست به همراه ایتمار بن غفیر نماینده افراطی کنست، شب گذشته به بیمارستان رمبام یورش بردند و خواستار توقف درمان داوود الزبیدی شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی در اردوگاه جنین

شهادت یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی در اردوگاه جنین