مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-15پزشكي

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سمنان تعطیل می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: همزمان با کاهش شیوع کرونا و عبور از پیک ششم به تدریج و از پایان اردیبهشت ماه مراکز تجمیعی واکسیناسیون سمنان تعطیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کاهش شیوع در شهرستان های تابعه دانشگاه تغییراتی در نحوه ارائه خدمات داده خواهد شد، تاکید کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون سمنان تعطیل می شوند.

وی با بیان اینکه پس از اتمام اردیبهشت ماه دیگر خدمات واکسیناسیون در مراکز تجمیعی شامل واکسیناسیون گلستان در سمنان، حمزه سیدالشهدا (ع) در دامغان و سالن یاس در شهرستان گرمسار ارائه نخواهد شد، افزود: این البته به معنای تعطیلی روند واکسیناسیون نیست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تعداد مراجعان نیز برای واکسیناسیون کاهش چشمگیری پیدا کرده است، تاکید داشت: از این پس واکسیناسیون کووید 19 مشابه سایر واکسن ها برای جمعیت تحت پوشش در مراکز خدمات جامع سلامت هر منطقه انجام می شود کساییان با بیان اینکه ساعات کاری مراکز منتخب کووید 19 در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز تغییر کرده است، گفت: تا اطلاع ثانوی، ساعات کاری این مراکز فقط تا پایان وقت اداری خواهد بود از سوی دیگر در روزهای تعطیل نیز این مراکز فعال نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سمنان تعطیل می شوند

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سمنان تعطیل می شوند