موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-15اجتماعي

لزوم رعایت قوانین و خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز


رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از افزایش احتمال تصادفات به دلیل کاهش دید رانندگان در شرایط غبار آلود محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این شرایط آب و هوایی تأکید کرد.

- مهدی خمر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و وجود گرد و غبار در اکثر محور های مواصلاتی استان، لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: از روز گذشته دراکثر محورهای مواصلاتی  استان علل خصوص محور زاهدان به زابل ، زاهدان - بم و محور زاهدان- خاش گرد و غبار باعث کاهش دید رانندگان شده است.

   رییس پلیس راه شمال استان گفت: رانندگان حتما برای تردد در این محورها می بایست حتی در روز چراغ خودرو را روشن نموده و از جفت راهنما در شرایط بد جوی استفاده نمایند.

سرهنگ خمر در ادامه بیان داشت: لازم است رانندگان گرامی در این شرایط جوی ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی  از عجله و شتاب  در رانندگی به طور جد پرهیز نمایند چرا که بیشترین علت وقوع تصادفات در این شرایط جوی سرعت و سبقت غیر مجاز می باشد.

وی خطر نشان کرد مأموران پلیس راه به طور شبانه روز در حال رصد و کنترل محورهای مواصلاتی هستند و به طور قطع برای حفظ جان و مال شهروندان با کوچکترین تخلف رانندگی در این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت قوانین و خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز

لزوم رعایت قوانین و خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز