مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-15فرهنگي

دو اثر مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی رونمایی شدند


کتاب های «قهوه و قهوه خانه در ایران و شصت گفتار دیگر» و «بازرگانی و اصناف پیشه ور در عهد صفوی» در قالب یک برنامه در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و بررسی شدند.

- ، آیین رونمایی دو اثر از منشورات مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی طی سال 1400 در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

کتاب قهوه و قهوه خانه در ایران و شصت گفتار دیگر تألیف سیّدعلی آل داود به همراه نقد و بررسی کتاب بازرگانی و اصناف پیشه ور در عهد صفوی تألیف مهدی کیوانی، اثر شایسته تقدیر بخش تاریخ و جغرافیای جایزه کتاب سال 1400 امروز یکشنبه 25 اردیبهشت در سرای اهل قلم سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ساعت 10:30 تا 11:30 برگزار شد.

در این برنامه، فرهاد طاهری درباره قهوه و قهوه خانه در ایران و شصت گفتار دیگر و بهارک کشانی درباره کتاب بازرگانی و اصناف پیشه ور در عهد صفوی به نقد و بررسی این آثار پرداختند.

سرای اهل قلم، واقع در نیم طبقه شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) با حضور شعرا و نویسندگان برتر میزبان نشست ها و رونمایی از آثار متفاوت بوده است؛ نشست بررسی کتاب سدنصرالدین نوشته امیر خیام از انتشارات سوره مهر و رونمایی از کتاب قصص الخاقانی نوشته ولی قلی خان شاملو با تحقیق و تفحص سید سعید میر محمد صادق در این بخش از سی وسومین نمایشگاه بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اثر مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی رونمایی شدند

دو اثر مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی رونمایی شدند