مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-15بين الملل

زلنسکی به اعضای کنگره آمریکا: روسیه حامی تروریسم اعلام شود


رییس جمهور اوکراین پس از دیدار با هیات اعزامی کنگره آمریکا، خواستار قرار دادن روسیه در فهرست حامیان تروریسم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن سفرهای مقام های غربی به اوکراین، این بار یک هیات ارشد جمهوری خواه کنگره آمریکا به کی یف سفر و با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

رییس جمهور اوکراین در دیدار با هیات ارشد کنگره آمریکا به ریاست میچ مک کانل رهبر سناتورهای جمهوری خواه این کشور درباره قرار دادن روسیه در فهرست کشورهای حامی تروریسم صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین بعد از این دیدار که روز شنبه (دیشب) برگزار شد، طی یک سخنرانی رسما از آمریکا خواست که روسیه را در فهرست ادعایی واشنگتن درباره حامیان تروریسم قرار دهد.

میچ مک کانل نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا و رهبر جمهوری خواهان در این مجلس بعد از پایان سفر به کی یف بیانیه ای درباره این سفر منتشر کرد و دیدار با زلنسکی و مشاوران ارشد رییس جمهور اوکراین را افتخار خواند.

مک کانل را در سفر از قبل اعلام نشده به اوکراین، سوزان کالینز سناتور جمهوری خواه ایالت مین ، جان باراسو سناتور جمهوری خواه ایالت وایومنگ و جان کورنین سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی به اعضای کنگره آمریکا: روسیه حامی تروریسم اعلام شود

زلنسکی به اعضای کنگره آمریکا: روسیه حامی تروریسم اعلام شود