مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-15سياسي

آیت الله ناصری: سیره شهدای مدافع سلامت برای پزشکان جوان تبیین شود


امام جمعه یزد با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر کنگره شهدای مدافع سلامت گفت: سیره شهدای مدافع سلامت باید برای پزشکان جوان تبیین و روحیه ایثار در آنها تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای ستاد هشتمین کنگره شهدای مدافع سلامت کشور اظهار کرد: امیدواریم یزد بتواند همچون همیشه در اجرای این برنامه در کشور سرآمد و الگو باشد و بتواند کارهای تاثیرگذاری انجام دهد که موج تاثیرگذاری آن در لایه های مختلف جامعه نفوذ کند.

وی بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره تاکید کرد و گفت: شهدای مدافع سلامت و شهدای راه سلامت باید به همه مردم معرفی شوند و امیدواریم این مهم با همت اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدی مدافع سلامت محقق شود.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به وصایای شهدای مدافع سلامت، افزود: این خاطرات و شیوه و منش کاری این شهدا باید حداقل در دانشگاه های علوم پزشکی بیان شود تا بتوانیم روحیه ایثارگری را در پزشکان جوان نیز تقویت کنیم.

لزوم ارائه برنامه های خلاقانه برای کنگره شهدای مدافع سلامت محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد:کادر پزشکی در این دو سه سال اخیر جانفشانی کردند و با این جانفشانی ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: سیره شهدای مدافع سلامت برای پزشکان جوان تبیین شود

آیت الله ناصری: سیره شهدای مدافع سلامت برای پزشکان جوان تبیین شود