مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-15اقتصادي

قطعی آب فعلا در برنامه آبفا نیست


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی آب فعلا در برنامه نیست و قطعی کنونی ناشی از تعمیر و امداد شکستگی های شبکه است.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فعلا برنامه قطعی آب در دستور کار نیست اظهار کرد: قطعی های که اکنون در سطح شهر اتفاق می افتد، به خاطر تعمیرات و شکستگی های احتمالی شبکه است زیرا هنوز قطعی آب در شبکه اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه شکستگی های شبکه آب همدان در حد استاندارد است افزود: مشکل خاصی در شبکه توزیع نیست و آبرسانی به صورت نرمال در حال انجام است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر کنترل فشار آب در طریق فشارسنج های شبکه در حال انجام است گفت: امسال فشارسنج جدیدی اضافه نشده اما پیش بینی می شود پنج دستگاه مجدد نصب شود که نیاز به اصلاح شبکه دارد.

وی با بیان اینکه کنترل فشار آب هنگام نیمه شب که مصرف کاهش می یابد انجام می شود گفت: ذخیره کنونی سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب تقرییا زیر 11 میلیون مترمکعب بوده که بسیار کم است.

نیکداد با تاکید بر اینکه منابع آبی مثل رودخانه خاکو و عباس آباد به زودی از مدار خارج می شود و این منابع فقط در فصول غیرزراعی در اختیار ماست افزود: برای اینکه قطعی آب نداشته باشیم، برداشت از سد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب فعلا در برنامه آبفا نیست

قطعی آب فعلا در برنامه آبفا نیست