مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-15فرهنگي

توسعه مفاهیم شهری و فرهنگ شهروندی با برگزاری جشنواره تئاتر


مدیر کل هنرهای نمایشی با اشاره به نقش موثر جشنواره ها در انتقال فرهنگ، مفاهیم شهری و شهروندی، گفت: نگاه و رویکرد در جشنواره تئاتر شهروند آموزش است.

- ، کاظم نظری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با اشاره به اینکه 10 سال از عمر برگزاری این جشنواره می گذرد، اظهار کرد: قطعاً در این سال های تجربیات بسیاری از برگزاری این جشنواره کسب شده و نیازمند آسیب شناسی انجام شود.

وی با بیان اینکه آسیب شناسی سال های گذشته سبب می شود تا راهبردی برای توسعه شهروندی که مسئله مهمی بوده تئاتر جایگاه خود را به دست آورد، افزود: تئاتر در جایگاه آموزش قرار دارد.

مدیر کل هنرهای نمایشی با اشاره به اینکه نگاه و رویکرد تئاتر شهروندی می تواند آموزش به شهروندان بومی و غیر بومی باشد، گفت: با توجه به ویژگی های جغرافیایی و فرهنگی لاهیجان انتظار می رود که این اتفاق در جریان برگزاری این جشنواره رخ دهد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان به عنوان یک جشنواره تخصصی مطرح است، اضافه کرد: نگاه اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد به جشنواره های تخصصی با همان دید تخصصی است و با جشنواره های معمولی و بدون بازخورد متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مفاهیم شهری و فرهنگ شهروندی با برگزاری جشنواره تئاتر

توسعه مفاهیم شهری و فرهنگ شهروندی با برگزاری جشنواره تئاتر