مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-15اقتصادي

آرامش نسبی بازار نسبت به روز های قبل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز با مراجعه به یکی از میادین عرضه کالا در سطح شهر، وضعیت بعضی از اقلام خوراکی را بررسی کردیم، - را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز با مراجعه به یکی از میادین عرضه کالا در سطح شهر، وضعیت بعضی از اقلام خوراکی را بررسی کردیم، بعضی از کالا ها مثل ماکارانی چند ماه از تاریخ تولید آن ها می گذشت، اما با قیمت جدید عرضه می شدند.

در بحث میوه، کمبودی در بازار نبود، اما مردم از قیمت ها ناراحت بودند.

این بازدید میدانی حاکی از کمبود روغن در بازار بود.

روغن هایی که نه مردم و نه غرفه داران نمی دانند که کجا عرضه می شود، در بعضی نقاط هم روغن به قیمت دولتی و در صف های طولانی به فروش می رسید و یکی از مغازه داران می گفت که شرکت فروش روغن فقط به شرط خرید کنسرو ماهی به او روغن می فروشد.

یکی از افرادی که برای خرید برنج آمده بود گفت: توان خرید برنج ایرانی را ندارم و برنج پاکستانی هم سریع تمام میشود و هر چند روز، مجبورم به این میدان سر بزنم تا شاید بتوانم برنج با قیمت پایین تهیه کنم.

یکی دیگر از شهروندان هم گفت: مرغ دولتی خیلی کم عرضه میشود، با درآمد بازنشستگی توان خرید مرغ آزاد را ندارم و مجبورم در صف طولانی مرغ بمانم، تاشاید بتوانم بخرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش نسبی بازار نسبت به روز های قبل

آرامش نسبی بازار نسبت به روز های قبل