مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-15اقتصادي

32 هزار توانخواه از خدمات مستمر بهزیستی اردبیل استفاده می کنند


سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: 38 هزار پرونده در بهزیستی استان اردبیل موجود است که بالغ بر 32 هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، - حمایتی و مستمری استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی صبح یکشنبه در بازدید از مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی اردبیل اظهار کرد: در ماه رمضان شاهد جمع آوری 25 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی بودیم.

وی تصریح کرد: بهزیستی استان اردبیل برای کمک به تأمین نیازمندی های خانواده های زیر پوشش پویش ضیافت مهربانی را در ماه رمضان اجرا کرد که مردم به میزان 15 میلیارد ریال در قالب بسته های غذایی، افطاری و کمک های نقدی همچون سال های گذشته کمک حال بهزیستی بودند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم خیر و نوع دوست استان تعداد 14 هزار و 649 پرس غذای گرم و تعداد سه هزار و 347 بسته معیشتی برای کمک به خانواده های زیر پوشش در اختیار اداره های بهزیستی و مؤسسه ها قرار دادند که این احسان ها در اسرع وقت در بین خانواده های نیازمند زیر پوشش توزیع شد.

رضایی افزود: همچنین در عید سعید فطر برای جمع آوری زکات فطره و کفاره، مردم مؤمن و روزه دار با مشارکت مؤسسه های خیریه در شهرستان ها و بخش ها مانند همیشه مشارکت چشمگیری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار توانخواه از خدمات مستمر بهزیستی اردبیل استفاده می کنند

32 هزار توانخواه از خدمات مستمر بهزیستی اردبیل استفاده می کنند