مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-15دانش

روش جدیدی برای کشف تقلب در تراکنش های بانکی ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیده ممتازی، دانشیار گروه هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح کشف تقلب در تراکنش های بانکی و کارت های اعتباری با استفاده از هوش مصنوعی گفت: - محققان دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کشف تقلب در تراکنش های بانکی با استفاده از هوش مصنوعی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیده ممتازی، دانشیار گروه هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح کشف تقلب در تراکنش های بانکی و کارت های اعتباری با استفاده از هوش مصنوعی گفت: ویژگی اصلی طرح استفاده از روش های نوین هوش مصنوعی در حل یکی از مشکلات حوزه بانکداری است.

وی با بیان اینکه این تحقیق از روش های روز دنیا در یادگیری عمیق و هوش مصنوعی بهره برده است، گفت: در راستای ثبت علمی و انتشار مقالات علمی روش پیشنهادی با داده های استاندارد بین المللی موجود آموزش داده شده که توانسته به نتایج خوبی در حوزه پژوهشی خود برسد.

به گفته محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جهت بومی سازی و تجاری سازی این طرح و استفاده از آن در کشور نیاز است با داده های همان حوزه مدل ها را آموزش داده و مورد استفاده قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدیدی برای کشف تقلب در تراکنش های بانکی ارائه شد

روش جدیدی برای کشف تقلب در تراکنش های بانکی ارائه شد