مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-15اقتصادي

ادامه کاهش نرخ مرغ و تخم مرغ نسبت به قیمت مصوب


مسئولان اتحادیه مرغ تخم گذار از عرضه 400 تن تخم مرغ بیش از نیاز کشور طی دیروز خبر می دهند.

همچنین ماهانه 230 تا 240 هزارتن مرغ در کشور تولید می شود که با اصلاح نظام یارانه و کاهش مصرف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، از بیست و دوم اردیبهشت همزمان با اصلاح قیمت چهار قلم کالای اساسی، مسئولان وزارت جهاد بارها اعلام کردند که هیچ مشکلی در بحث تامین و توزیع کالای اساسی وجود ندارد و روزانه به واسطه فعالیت سه شیفته کارخانه و کشتارگاه ها، کالا وارد بازار می شود.

بنابر اعلام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد روزانه 3 هزار تن روغن، 7600 تن مرغ گرم، 1500 تن مرغ منجمد، 30 تن شیر،3 هزار تن تخم مرغ، 310 تن گوشت قرمز و 60 تن شکر توزیع می شود.

مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی گفت: گرچه در حوزه تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد، اما سیستم توزیع به دلیل کوتاهی در واریز وجه و مبادلات توسط مدیران برخی از شرکت های پخش و فروشگاه ها با مشکل مواجه شده است که بنابر اعلام ما، شرکت های تولیدکننده تخم مرغ در این بخش همکاری لازم را انجام دهند.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد که امروز با افزایش عرضه در عمده فروشی ها قیمت به کمتر از نرخ مصوب رسید که با ازدیاد عرضه در روزهای آتی، قیمت مرغ در عمده فروشی و خرده فروشی به کمتر از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه کاهش نرخ مرغ و تخم مرغ نسبت به قیمت مصوب

ادامه کاهش نرخ مرغ و تخم مرغ نسبت به قیمت مصوب