مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-15سياسي

تصوری از معلمان حاضر در کلاس های درس نداریم/ لزوم تلاوت قرآن در مدارس


خود قرآن خواندن جذابیت ظاهری برای کودکان دارد و الزاماً نباید همیشه به فکر فرم آموزش قرآن بود.

- ، دورهمی فعالان تعلیم و تربیت با موضوع بررسی الگوهای تربیت قرآنی عصر روز شنبه 24 اردیبهشت ماه در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محسن بختیاری فعال فرهنگی و عضو سازمان مدارس صدرا در این دورهمی با اشاره به موضوع لزوم قرآن خواندن توسط معلمان و فرهنگیان گفت: خود قرآن خواندن جذابیت ظاهری برای کودکان دارد و الزاماً نباید همیشه به فکر فرم آموزش قرآن بود؛ باید در سه تا چهار لایه کودکان را با قرآن آشنا کنیم و روخوانی قرآن را به عنوان ابتدایی ترین لایه آشنایی کودکان با قرآن جدی بگیریم.

بختیاری با بیان اینکه لازمه این جدی گرفتن این است که خود مربیان به قرآن خواندن اصرار داشته باشند؛ گفت: طبیعتاً متربی و کودک با دیدن تلاوت مداوم قرآن توسط مربی به قرآن خواندن تشویق می شوند.

عضو سازمان مدارس اسلامی صدرا با اشاره به خادمین رسانه های قرآنی گفت: نیروهای کارآزموده در زمینه های فیلمبرداری، صدابرداری، گرافیک، تدوین و پویانمایی فعالیت می کنند که می توان از آنها در تولید فیلم و کارهای هنری استفاده کرد.

منصوره سادات مرتضوی عضو پژوهشکده زن و خانواده و فعال فرهنگی با بیان اینکه ما در دیدن واقعیت های جامعه مشکل داریم، گفت: ما در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصوری از معلمان حاضر در کلاس های درس نداریم/ لزوم تلاوت قرآن در مدارس

تصوری از معلمان حاضر در کلاس های درس نداریم/ لزوم تلاوت قرآن در مدارس