مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-15اجتماعي

ساماندهی ترافیکی معابر قلب پایتخت/عملیات اصلاح هندسی خیابان ها


شهردار منطقه 6 تهران از ارتقاء ایمنی و روان سازی ترافیک با اصلاح تداخلات جریان های عبوری در قلب پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مسعود رنجبریان شهردار منطقه 6 تهران اظهارداشت: بیش از 10 هزار متر مربع عملیات اصلاح هندسی در معابر قلب پایتخت انجام شده است که از جمله اقدامات می توان به اصلاحات هندسی تقاطع خیابان های شصت و چهارم و شیخ بهایی، بلوار کارگر و هجدهم، کریمخان ، حافظ و .

اشاره کرد.

اجرای این طرح تداخلات جریان های عبوری را به حداقل می رساند موجب روانسازی ترافیک و ارتقاء ایمنی تردد در این محدوده ها می شود.

 شهردار منطقه 6 درخصوص خط کشی محوری و عابر در معابر قلب پایتخت عنوان کرد: در این بازه زمانی 116 متر مربع خط کشی گذرگاه عابر پیاده، در خیابان های انقلاب، ولیعصر، جانبازان و اسد آبادی و.

  و بیش از 22 کیلومتر مربع خط کشی محوری در خیابان های آزادگان، قرنی، حافظ، ولیعصر، اراک و خیابان مفتح با اهداف روان سازی عبور و مرور خودروها، جلوگیری از خروج خودروها از خط عبوری و به حداقل رساندن تصادف اجرایی شده است.

شهردار منطقه 6 همچنین از جداسازی و ایمن سازی بیش از 750 مترطول مسیر اتوبوس های تندرو (BRT) در محورهای خیابان انقلاب از دروازه دولت تا پل کالج ، درخیابان بهشتی از مدرس تا میرزای شیرازی و خیابان مفتح خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ترافیکی معابر قلب پایتخت/عملیات اصلاح هندسی خیابان ها

ساماندهی ترافیکی معابر قلب پایتخت/عملیات اصلاح هندسی خیابان ها