مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-15سياسي

قصه های کاخ گلستان برای گردشگران بازگو شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان نسبت به روایت تاریخی، سیاسی و اتفاقات پیش آمده در این مجموعه جهانی تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، سید عزت الله ضرغامی به همراه طاهره قیومی مشاور و مسئول پیگیری های ویژه وزیر در بازدید از محوطه و فضاهای بیرونی کاخ گلستان از طبقات عمارت شمس العماره، موزه حوضخانه، مخزن نسخ خطی و مخزن اسناد تصویری بازدید کردند.

ضرغامی در این بازدید تاکید کرد: وقایع تاریخی، سیاسی و اتفاقات پیش آمده در طول تاریخ کاخ گلستان و فضاهای مختلف این مجموعه به پژوهش نیاز دارد تا به راهنمایان آموزش داده شود و آنها بتوانند این وقایع تاریخی را همراه با تاریخچه ابنیه و اشیا به مردم بازگو کنند تا جایگاه تاریخی کاخ گلستان نمایان شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید در خصوص احیای حیاط اختصاصی عمارت بادگیر برای فعالیت و خدمات رسانی مناسب به بازدیدکنندگان با هدف توسعه گردشگری شبانه توصیه هایی ارائه کرد.

در ادامه، ضرغامی با بازدید از مخزن نسخ خطی و مشاهده شاهنامه بایسنقری اثر ثبت شده در حافظه جهانی یونسکو و چند نسخه قرآنی، با توجه به مذاکرات صورت گرفته با آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان درباره ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه های کاخ گلستان برای گردشگران بازگو شود

قصه های کاخ گلستان برای گردشگران بازگو شود