مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-05-15اقتصادي

شبکه فیبر نوری مرز سومار هفته آینده به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های مرزی استان، گفت: شبکه فیبر نوری مرز سومار هفته آینده به بهره برداری می رسد.

- ، بهزاد باباخانی شامگاه شنبه در نشست همزمان کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه و شورای ساماندهی مبادلات مرزی که با حضور مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: شبکه فیبر نوری مرز سومار هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بستر سرمایه گذاری در گمرکات استان کرمانشاه، افزود: بخش دولت از سرمایه کافی برای فراهم کردن زیرساخت ها در مرزهای مبادلاتی برخوردار نیست و باید زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مرزها فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در محدوده گمرک پرویزخان فضای کافی برای ورود بخش خصوصی و اجرای طرح های مختلف خدماتی و … وجود دارد ولی سال ها است به دلیل کوتاهی گمرک این امکان فراهم نشده و خدمات رفاهی برای بازرگانان و کامیونداران و… در این مرز ضعیف است.

باباخانی تاکید کرد: گمرک استان کرمانشاه باید هر چه سریع تر در قالب طرح جامع فضاهای لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی جانمایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فیبر نوری مرز سومار هفته آینده به بهره برداری می رسد

شبکه فیبر نوری مرز سومار هفته آینده به بهره برداری می رسد