مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-15اقتصادي

ارجاع پرونده 53 نانوایی متخلف در البرز به تعزیرات حکومتی


رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد: پرونده 53 نانوایی متخلف از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تاکنون به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طی این مدت 393 واحد صنفی نانوایی توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز مورد بازدید قرارگرفت .

وی گفت : با توجه به عدم افزایش قیمت در یارانه تخصیصی به واحدهای صنفی نانوایی سنتی؛ هیچگونه افزایش قیمتی در عرضه اینگونه نان ها نخواهیم داشت و فقط گندم صنف و صنعت به صورت آزاد عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه کمبودی در عرضه کالاهای اساسی از جمله آرد در استان البرز وجود ندارد و نظارت بر نانوایی های این استان برای پیشگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی و گرانفروشی تشدید شده است.

حصاری افزود: قیمت آرد نانوایی ها هیچگونه تغییری نداشته و با هرگونه افزایش قیمت نان برخورد می شود.

حصاری گفت: بازرسان اتاق اصناف با هرگونه گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به شدت برخورد می کنند.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز اظهار داشت : طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده 53 نانوایی متخلف در البرز به تعزیرات حکومتی

ارجاع پرونده 53 نانوایی متخلف در البرز به تعزیرات حکومتی