مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 07:172022-05-15فناوري

انحصار همراه اول در سرشماره های خدمات پیامکی، کسب وکارها را متضرر کرد


از ابتدای ماه جاری همراه اول بسیاری از سرشماره های خدمات پیامکی را مسدود کرده است که کسب وکارها به آنها وابسته بوده اند.

فعالان این بازار می گویند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اخیرا فعالان حوزه سرشماره های پیامکی از قطع هزاران سرشماره و الزام به احراز هویت مجدد خبر داده اند.

در نتیجه این اقدام، فعالیت چند هزار شرکت مختل شده است و چند صد اپلیکیشن که بر بستر این سرشماره ها فعالیت می کردند قطع شده اند.

در پیگیری خبرنگار فارس، همراه اول اعلام کرد در راستای حفظ حقوق مشترکان همراه اول و جلوگیری از ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم به خصوص به آن دسته از مشترکانی که در سامانه های همراه اول که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، همراه اول اقدام به پایش، رفع مغایرت و اصلاح فرآیندهای خدماتی سرشماره های پیامکی کرده است و تا پایان خردادماه امسال برای کسب و کارهای واجد شرایط سرشماره های خدماتی فعال می شود.

اما بررسی موضوع نشان داد که با این اقدام همراه اول، مشکلات متعددی برای کاربران و صاحبان شرکت ها به وجود آمده است، از این رو به نظر می رسد قطع یکباره همه سرشماره ها راه حل معقولی برای برخورد با تخلفات به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار همراه اول در سرشماره های خدمات پیامکی، کسب وکارها را متضرر کرد

انحصار همراه اول در سرشماره های خدمات پیامکی، کسب وکارها را متضرر کرد