مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-15اقتصادي

تخلفات بازار زیر ذره بین تعزیرات حکومتی/ رشد 5 برابری جرایم نقدی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: سران سه قوه اختیارات ویژه ای به تعزیرات حکومتی در طول اجرای این طرح محول کرده اند.

- حسین حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت:اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای اجرای بهینه طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها همگام و همسو با سایر دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت و جهاد کشاورزی در جهت برقراری تعادل و جلوگیری از تخطی های احتمالی در بازار فعالیت دارد.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای شرح وظایف کلی خود که شامل رسیدگی به اجرای احکام نسبت به تخلفات اعلامی از سوی مردم بوده با اجرای این طرح در چند روز گذشته خارج از نوبت رسیدگی می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گشت های مشترک نیز در دستور کار این اداره کل بوده و رؤسای شعب تعزیرات استان در بازار حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در بازار بلافاصله با آن برخورد جدی می کنند، یادآور شد: سران سه قوه اختیارات ویژه ای به تعزیرات حکومتی در طول اجرای این طرح داده اند.

حسن پور افزود: در طول اجرای این طرح شعب تعزیرات حکومتی می توانند قبل از صدور رأی و در حین گشت های مشترک به محض مشاهده تخلف اجازه تعطیلی و پلمب واحد صنفی متخلف را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات بازار زیر ذره بین تعزیرات حکومتی/ رشد 5 برابری جرایم نقدی

تخلفات بازار زیر ذره بین تعزیرات حکومتی/ رشد 5 برابری جرایم نقدی